Sunday, October 7, 2007

Ψάχνω το πρόσωπό σου

Μέσα στο πλήθος σε αναζητώ
Ψάχνω το πρόσωπό σου
Μου χαμογελάει και μου μιλάει
Για ταξίδια μακρινά μέσα στης μέθης το φως


Κλείνω τα μάτια και ζω το όνειρο
Μ' όλη μου την ψυχή, μ' όλο μου το σώμα
Ανοίγω τα μάτια και χάνω το όνειρο
Βλέπω ένα πρόσωπο να με κοιτά απορημένο


Μέσα στο πλήθος σε αναζητώ
Ψάχνω το χαμόγελό σου
Μου στέλνει σκιρτήματα στη καρδιά
Μου μιλάει για ταξίδια μακρινά
Μέσα στης μέθης το φως


Κλείνω τα μάτια και ζω το όνειρο
Μ' όλη τη ψυχή μου, μ' όλο το κορμί μου
Ανοίγω τα μάτια και χάνω το όνειρο
Βρίσκομαι μονάχη μεσ' στον έρημο δρόμο


Μέσα στο πλήθος σε αναζητώ
Ψάχνω την ανάσα σου
Να μου καίει τα σωθικά
Να με ταξιδεύει σε άγνωστα μονοπάτια περίπλοκα μα και τόσο απλά


Κλείνω τα μάτια και ζω το όνειρο
Σ' αγγίζω , σε νιώθω μέσα μου
Νιώθω τη καρδιά σου
Να κτυπά δίπλα μου
Νιώθω την ανάσα σου
Να καίει μέσα στη δική μου

Μέσα στο πλήθος σε αναζητώ
Ψάχνω τη ματιά σου
Ν' αγγίξει τη ψυχή μου
Να πετάξουμε μαζί εκεί ψηλά
Μέσα στο πλήθος σε αναζητώ
Ψάχνω το πρόσωπό σου
Μου χαμογελάει και μου μιλάει
Για ταξίδια μακρινά μέσα στης μέθης το φως

ROUEN

No comments: