Saturday, September 29, 2007

Bruges

Μέσα στους σκοτεινούς δρόμους περπατώ
Αντικρίζω παράθυρα κλειστά
Πίσω απ' την αντανάκλαση μαντεύω φιγούρες μοναχικές
Κουρτίνες λευκές και δαντελένιες
Κρύβουν το αχνό φως της γκρίζας μέρας
Κρύβουν το αχνό χαμόγελο των γκρίζων φιγούρων
Δώσ' μου σκαλοπάτια ν'ανεβώ πάνω απ'τη μοναξιά
Δώσ' μου σκαλοπάτια ν'ανεβώ ψηλά στον ουρανό
Μέσα στους σκοτεινούς δρόμους περπατώ
Αντικρίζω παράθυρα φωτισμένα
Πίσω απ'τα λευκά πέπλα
Μαντεύω κρυμμένες φιγούρες παιδικές
Δώσ' μου σκαλοπάτια ν'ανεβώ
Ν'αγγίξω το θείο βρέφος στη ζεστή αγκαλιά
Δώσ' μου σκαλοπάτια ν'ανεβώ
Ν'αγγίξω τα σύννεφα και τον ουρανό
Μέσα στους στενούς δρόμους περπατώ
Σηκώνω ψηλά το κεφάλι στον ουρανό
Αντικρίζω μέσα στα παράθυρα
Λεύκα σύννεφα και ουρανό
Δώσ' μου σκαλοπάτια ν' ανεβώ ψηλά στον ουρανό
Δωσ' μου σκαλοπάτια να πετάξω εκεί ψηλά
Πάνω απ'τα παράθυρα με τα σκοτεινά μυστικά
Δώσ' μου σκαλοπάτια να πετάξω μεταξύ ουρανού και γης
Δώσ' μου σκαλοπάτια να πετάξω μεταξύ ήλιου κι αιθέρα




No comments: