Monday, March 5, 2007

Πρώτη μέρα

Καλημέρα σας,

η μικρή μαρίκα βρίσκεται στο imikrimarika.wordpress.com αλλά επειδή είδα ενδιαφέροντα post από τούτη τη πλευρά του ωκεανού και επιθυμώ να σας επισκεφτώ και να ανταλλάξουμε απόψεις , όσο γίνεται με τη μικρή πείρα ζωής , των 7 χρόνων που διαθέτω, επέλεξα να δημιούργήσω ετούτο το blog.Το σπίτι μου όμως δεν είναι αυτό. Θα χρησιμοποιώ αυτό το χώρο ως ενδιάμεσο σταθμό , για να διευκολύνεται η επικοινωνία με τις δύο πλευρές του ωκεανού.
Καλημερούδια σας!

27/1/08 Το blog imikrimarika.wordpress.com έκλεισε χρόνο, έκανε τον κύκλο του και έπαψε να υπάρχει .Αυτή τη στιγμή θα με βρίσκεται λοιπόν σε αυτό το blog και στο fotoiraklio.blogspot.com.To blog είναι ένας ζωντανός οργανισμός και εξελίσσεται ανάλογα με τις ανάγκες του ιδιοκτήτη του , όταν λοιπόν παύει να τον εκφράζει όπως ο ίδιος θα ήθελε , δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης. Ας με συγχωρήσουν όσοι επικοινωνούσαν με το παλαιότερο blog . Ευχαριστώ.

9 comments:

Γιώργος Πλατάκης said...

Γεια σου μικρή Μαρίκα, καλό ξεκίνημα στο νέο σου blog.
Σου εύχομαι να έχεις πάντα χαρούμενα νέα να μας λες...

imikrimarika said...

Γειά σου γιώργο, σ'ευχαριστώ.Μάλλον δεν σκοπεύω να γράφω εδώ, απλώς το δημιούργησα για να μπορώ να σχολιάζω σε blog σαν το δικό σας , με τις φανταστικές φωτογραφίες!

Γιώργος Πλατάκης said...

Και πάλι γειά σου, Στο ερώτημά σου για του έλληνες blogers την απάντηση θα βρείς στα δύο links που έχω στο βλογ μου αλλά επίσης και στο http://mpouligator.com/ που είναι ίσως και ο πιο ενημερωμένος από άποψη πλήθους blogs, agregator που υπάρχει.
Να 'σαι καλά Μαρικάκι...

imikrimarika said...

Σ'ευχαριστώ νάσαι καλά.Να ξέρεις ότι έχω περάσει καταπληκτικές στιγμές στην Κρήτη !

kostas said...

Καλως ορισες μικρη,αν και με μπερδεψες με την ηλικια σου!

imikrimarika said...

Γιατί σε μπέρδεψα με την ηλικία? Η μικρή μαρίκα είναι μια ηρωϊδα μου και απλως το χρησιμοποιώ και σαν ψευδώνυμο για το blog.Έγινα τώρα σαφής ? Καλή σου μέρα.

imikrimarika said...

Η Θεσσαλονίκη , Κώστα , είναι μια αγαπημένη πόλη , παρόλο που έχω πάει λίγες φορές, διότι ο πατέρας μου γεννήθηκε εκεί και έζησε μέχρι τα 30 του χρόνια.Μικρασιατικής καταγωγής , Σμυρνιοί ο παπούς και η γιαγιά.Έχω φυσικά και συγγενείς....

Rodia said...

Γεια σου μικρή... σνομπαρίκα!:-ΡΡ
..που σνομπάρεις το κ. Μπλόγγερ λέω...
Καλώς όρισες έστω και απο σπόντα:-))))
και'γω έχω το καναλάκι μου στο γουορντπρεςς, να εξηγούμαι, ψάξε ψάξε θα το βρεις

imikrimarika said...

Ψέμματα , ψέμματα έχω μπει παλαιότερα κυρία του βυθού !!!